ח"כ דני דנון: "הדרישה של לפיד חצופה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ דני דנון: "הדרישה של לפיד חצופה"

יו"ר הליכוד העולמי ח"כ דני דנון לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "לפיד ברוב חוצפתו מבקש לעצור את תהליך החקיקה לחודשיים, הוא שכח שהוא לא ראש ממשלה, ואנחנו לא הולכים לפי המדיניות שלו" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון בריאיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על הרפורמה במערכת המשפט. "אני מכבד את ההפגנות, זו זכות דמוקרטית להפגין, אבל אני לא מתרגש מהן. אני בעד הידברות ולא התקפלות. אפשר לשמוע את הצד השני אבל לא להתקפל".

"הריבון זה הכנסת, אנחנו לא נהיה בשלטון לנצח, וזה הזמן לחוקק את מה שאנחנו רוצים, שהם יחזרו לשלטון הם לא יתחשבו בנו. כבר ראינו מה קורה כשהם בשלטון" הוסיף דנון. "לפיד ברוב חוצפתו מבקש לעצור לחודשיים, הוא שכח שהוא לא ראש ממשלה, ואנחנו לא הולכים לפי המדיניות שלו".

בנוגע לפינוי הכרם אתמול בגוש שילה, והעברת הסמכויות לסמוטריץ אמר: "המדינה עשתה טעות שלא פינתה את חאן אל אחמר. צריך לקיים את ההסכם הקואליציוני, הוא נחתם ויש לממש אותו". על ההתנהלות של השוטרים מול ח"כ לימור סון הר מלך אמר: "לא ככה מתנהגים לאישה, ובפרט לא לחברת כנסת שיש לה חסינות. מצוין שהשוטרים האלה הושעו".

צמד המראיינים התעניינו מדוע הוא לא קיבל תפקיד שר יחד עם דודי אמסלם, ודנון השיב: "אני כבר הייתי שר, אני לא רוצה להיות בממשלה בכל מחיר. אני מבין את המצוקה שראש הממשלה נקלע אליה, ואם יהיה תפקיד משמעותי אשמח לקבל. אני מרגיש שלם עם ההחלטה שלי. אם הייתי שר שלא עושה כלום במשרד הייתי מרגיש פחות יעיל ממה שאני עושה בכנסת. אני מציע לכל החברים בממשלה, יותר לעשות, פחות לדבר".

הריאיון המלא:

 

 



0 תגובות